Angående mig, mitt nya jobb och min framtid

Jag har fått många frågor på hur det egentligen kommer att gå till nu när jag börjar jobba i Norge, så här kommer en förklaring till er som undrat. Jag kommer att jobba på en kycklingfabrik, vilken innebär att vi kommer bland annat stycka och packa kyckling, som ligger ca 3 mil in i Norge från gränsen sett . Inte det flottaste arbete man kan tänka sig men det är ändå ett jobb, man får inte vara kräsen och jag tror faktiskt att detta kan bli riktigt bra. Eftersom det inte är speciellt långt till jobbet från Sverige kommer vi att bo kvar i vårat kära hemland, i den otroliga metropolen Töcksfors. Ja, jag ska bli lantis! Vi kommer att bo på ett vandrarhem förmodligen hela tiden - åtminstone så länge som vi får bo kvar för dem och så långt är det väl det enda jag vet, förutom att vi gör vår första dag på måndag och att vi "flyttar" på söndag. Så vitt vi vet nu kommer vi jobba kvar till i Augusti någongång och sen planerar jag att börja läsa på lärarlinjen här i Karlstad.


Så så var det med den saken. Hoppas ni som undrat fått lite mer klarhet i det hela. Här kan ni förövrigt läsa om fabriken.


Kommentarer
Postat av: Number nine on Melon Lane

Grattis till både jobb och födelsedag:)

Postat av: catrin

Hej Anna. Jag vet inte om du minns mig, men jag brukade va med Becka på hockey förr. Trevligt att bli Töcksfors-bo? Det är inte så hemskt här som man kan tro hehe.. Är det Haerland(vet inte om det stavas så) du ska jobba på? /Catrin

2008-03-15 @ 12:14:35
URL: http://catrinedvinsson.blogg.se
Postat av: kristin

hejsan!

jag sökte på google om att fixa kycklking och kom in på din blogg. jag och mamma är sugna på att åka till norge och stycka och packa kyckling ett tag och jag undrar om du kan skicka nån sida som vi kan kolla på och kanske ta kotakt med företaget???



mvh kristin hedén

2009-09-30 @ 23:04:20
URL: http://kikkissmycken.bloggspott.com
Postat av: Saidedel

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2010-06-30 @ 10:42:32
URL: http://saidedel.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback