Jag längtar tillbaka till mitt jobb

Jag har inte varit på jobbet eller i Töcksfors sen i fredags, detta på grund av att jag varit sjuk, och nu längtar jag verkligen tillbaka. Jag saknar alla, till och med kycklingen. Men imorgon och på fredag är jag ledig så det blir inget jobb den här veckan alls. Imorgon ska jag istället fira Evelinas student, det lilla flickebarnet har blivit stor. Galet. Och på fredag är det tandläkarbesök inbokat. Nu ska jag fira att detta är min första dag sen i onsdags förra veckan utan något som helst sjukdomssymptom - förutom hosta då.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tack så mycket Anna :) Förlåt att jag inte har hört av mig på länge, vi får se till att träffas någon gång när vi båda har tid!

Hoppas allt är bra med dig gumman!

Postat av: Josephine

Nej just det, så var det ju. Skickar iväg ett sms någon dag här så får du numret :) Nej, jag jobbar i Kristinehamn. Men håller på för fullt och flyttar nu. Så jag hoppas jag är klar med det tills nästa vecka! Kan ju höra av mig då någon gång så får vi ses. Hur blir det till hösten förresten? Gör du mig sällskap på universitetet? ;)

2008-06-16 @ 22:03:16
URL: http://jocephine.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hoppas du har det bra i Töcke!!

2008-06-18 @ 08:23:28
URL: http://emeliekindwall.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej! jag har tänkt söka jobb på kycklingfarbriken i norge men kontaktuppgifter verkar omöjliga att få tag på. Skulle du möjligtvis kunna tipsa mig om någon kontaktperson jag kan prata med? Skulle vara ett hjältedåd för mig just nu! =)

2008-08-05 @ 12:16:15
URL: http://loubimi.blogg.se/
Postat av: Annika Nilsson

hejsan! jag undrar också om du har nått nummer man kan ringa till kycklingfabriken? skulle vara supersnällt om du skulle kunna skicka de =)

2008-08-11 @ 18:29:01
Postat av: Saidhedda

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2009-03-05 @ 10:21:06
URL: http://saidhedda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback