Man blir aldrig för gammal för bajshumor

Följande är ett utdrag ur en sms-konversation mellan någon jag valt att kalla XX och någon jag valt kalla för XY. Som jag brukar säga - man blir aldrig för gammal för bajshumor.

Från XX till XY 2008-01-30    09:46:40

Hej Bajstydarn!

Jag sket en gyllenbrun bajskorv och en svart. I samma omgång! Vad betyder det?


Från XY till XX 2008-01-30    10:26:08

Haha. Jag skulle gissa på följande. Om den svarta kom först så var den en lite äldre bajs, som är kvar sen igår eller i förrgår. Den gyllenbruna tippar jag på är lite mer dagsfärsk. Skulle dom nu istället kommit i omvänd ordning blir det genast mycket svårare, men kanske åt du mat igår eller någon annan dag som framkallar gyllenbruna bajsar och efter det åt du mat som ger svart bajs. Detta är mina tolkningar. Hoppas du blir lite klockare. /Bullen genom Bajstydarn.


Från XX till XY 2008-01-30    10:57:43

Haha. Jag kämpar förtvivlat med att hålla skrattet inne då jag står och tränger mig med fem norrmän i ett rökbås. Faktum är att jag håller mig så pass mycket för skratt att jag fruktar en spontanproduktion av gyllenbrunt/svart bajs i trosan. Mycket bra analyserat.

(Jag får väl redan nu be om ursäkt om någon inte gillar den här typen av humor. Själv tycker jag att det är roande. Ganska så väldigt roande faktiskt. Precis min typ av dåliga humor.)


Kommentarer
Postat av: k

du är pericis som en grön omogen bajskorv!

2008-01-31 @ 11:33:47
Postat av: Fredda

Den bajsen har jag faktiskt träffat på. Och Ja de stämmer, svart bajs kan vara lite mer grönsaker och "nyttig" mat medans den brunare är mer kött och mer fett. Se även om bajsen flyter, flytande bajs innebär mycket fett i avföringen.

2008-01-31 @ 21:00:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback