Live from Norway

Nu är jag och Malin inne på vår sista dag i Oslo. Det var varit några väldigt mysiga men ganska så trötta dagar. Vår utekväll i lördags tog verkligen på krafterna. Men det var det värt. Annars har vi ängnat dagarna åt att bara umgås och spelat en massa gutiar hero. Grymt kul! Malin sitter för övrigt och lirar nu, själv känner jag mig lite mätt på det hela och snodde istället Johans dator och nördar mig lite på msn.

Nej nu blir det nog frukost, sen lite ihop plockning och sist men inte minst hemfärd, även om jag känner att jag skulle kunna stanna här i en evighet. Tack och bock för mig.

Kommentarer
Postat av: Ragnarvilje

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback