Hej mitt vinterland

Ååh. Det är så mycket snö ute. Det har snöat konstant sen i förmiddags. Jag är så lycklig. När jag gick hem förut kände jag mig som ett barn igen. Som ett barn i fyra-fem årsåldern. Imorgon blir det pulkaåkning, snöänglar och om det är kramsnö blir det snöbollskrig. Jisses vad kul jag ska ha!

Sitter just nu på min säng, i mitt för engångsskull välstädade rum och tittar ut genom fönstret. På vinterlandet och drivorna av snö och lyssnar på Sofie Zellmani. Jag tvivlar på att man kan må så mycket bättre. Nu ska jag sova och det gott dessutom.

GOD NATT & SOV SÅ GOTT!

Ps. Jag var ute och mätte snön vid fyra idag ungefär (nördigt) och då hade det kommit sex centimeter. När jag kom hem nu så var det dubbelt så mycket snö, med ögat mätt. Jag såg inte första trappsteget och inte sista heller för den delen, det såg ut som en vit kana bara. ds.

Kommentarer
Postat av: Hilajn

Kan jag droppa W hos dig? Tror att ni skulle kunna ha trevligt i snömassorna! Själv vill jag har vår!

Postat av: Henrikane

Thanks, keep up the good work.

2008-10-09 @ 10:25:24
URL: http://henrikane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback