Vårlikt väder

Jag läste ett inlägg hos A Blogg On the Rocks idag om det vårliknande vädret som råder (sen att inlägget i princip handlade om att han trodde det skulle bli vinter snart igen hör inte till historien). Jag blev i alla fall så otroligt sugen på vår när jag läste det att jag bestämde mig för att plocka fram mina (eller Adams snarare) inlines och ge mig ut på en lång tur.

Det var nog det skönaste jag gjort på länge, perfekt väder - varmt (ca 7 grader) och skönt och på inlines. Underbart. Något som var mindre underbar var dock allt grus som ligger på vägarna, höll på att stå på nästan många gånger då det blev lite för grusigt under mina hjul. Karlstad Kommun sätt igång och sopa gatorna nu, så jag kan åka mer! Och befolkningen i Karlstad - titta inte så konstigt på folk bara för att dom åker inlines i februari, det är väl inte så jättekonstigt ändå.

Dagens antal steg hittills: 5 329 (och då räknade den inte så bra under min inlines tur)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback