Söka jobb till Moulin Rouge

Det är få saker som stör mig så mycket som det som just hände mig (detta kan vara en viss överdrift, jag är inte helt säker). Jag hade städat mitt rum, bäddat min säng och bullat upp med kuddar och filt i sängen för att sätta mig och kolla på Moulin Rouge. Tar fram kasseten (det var inte igår man såg på VHS precis) och ska stoppa den i videon. Men där finns ingen video. Visst ja, jag har ju lånat ut den till grannen.

Det var dagens jobbigt, nu fick jag bära med mig allt in till mammas och pappa rum och än en gång bygga upp myskänslan. Men nu sitter jag här, kollar på introt till filmen och ska snart lyfta upp en hel bunt med jobb att söka. Välja ut de jag helst vill ha och sen börja skriva riktigt jävla bra ansökningar. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback