Sicken otur Anna

Precis som rubriken säger har jag haft en liten otur idag. Anmälde mig för två dagar sedan som vikarie på en skola i Forshaga, fick snabbt svar därifrån att jag var jätteintressant och att dom nog snart skulle börja ringa in mig. Igår när jag skulle sova tänkte jag tanken att imorgon kommer dom säkert ringa bara för att jag är upptagen. Enda dagen jag är upptagen på typ någonsin. Och vad händer? Imorse klockan åtta ringer mobilen och det är från Maskrosens dagis som vill att jag ska komma. Hur bra känns det att tacka nej vid första förfrågan? Det var otur i turen (en omvänd variant), dom ringde ju i alla fall.

Sen kom otur nummer två, det går ingen buss ut till Örsholmen dit jag ska klockan två, och jag vet endast hur man hittar dig med bil, inte när man går. Som tur var visste min vän P. det och han ska visa mig vägen. Det tackar jag för. Efter intervjun blir det fika med Stina. Ska bli väldigt trevligt. Mycket att göra idag minnsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback