Oj vilken dag

Nu har jag precis slutat jobba. Sitter vid datorn nere på mammas jobb och väntar på att vi ska gå på gympa tillsammans. Idag har varit en riktigt lång och svettig dag. Har varit ensam personal från strax i två till stängning klockan fem. Det var lite jobbigt emellanåt och nu är jag ganska så slut i huvudet. Skulle vara skönt att komma hem nu och kunna sjunka ner i soffan och bara vara. Men som jag sagt till barnen idag, man kan inte alltid få som man vill.

Skulle förövrigt egentligen gått på hockey idag, men trodde jag skulle sluta senare och tänkte spara lite pengar och åka hem med mamma, så jag gav bort min biljett. Detta ångrar jag dock lite nu, trots min trötthet hade det varit kul med hockey. Det var riktigt kul i tisdags när jag var där. Det visade sig även att bojkotten hävs idag och alla ska dit, så då hade det varit kul att vara på plats, men det får bli på lördag istället.

Nu ska jag gå och se om jag kan hjälpa min kära mor med något och så ska jag äta lite kakor också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback