Jobb, sjuk, lost och godnatt

Det har varit dåligt med bloggande från min sida på sista tiden. (Bloggen kommer förmodligen gå på sparlåga framöver, jag har ingen ork eller lust.) Jag har jobbat, känt mig sjuk, blivit halvsjuk och sovit. Har inte suttit vid datorn alls faktiskt. Har jobbat ganska sent hela veckan vilket inneburit att jag kommit hem ganska sent, och har lagt mig sjukt tidigt. Igår la jag mig tjugo över åtta (!!!). Jag har halsont, gröt i hjärnan och lite rethosta. Fasar för att vara ledig i helgen då bryter det nog ut på riktigt, när man har tid att känna efter.

Skulle egentligen varit på hockeyn ikväll, men hade alldeles för ont om tid så jag fick helt enkelt stå över det. Nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt av LOST (som snällast pappa och mamma spelade in åt deras sovande dotter) och sen blir det godnatt.

Kommentarer
Postat av: Number nine on Melon Lane

Krya på dig!

Postat av: Abdullahijohanne

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2008-10-10 @ 13:46:30
URL: http://abdullahijohanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback