Hockeyfrun, vart har du tagit vägen?

Det är med sorg i hjärtat som jag skriver det här. Min favorit bloggerska har lagt ner. Idag hade bara gjort ett enda ynka besök på hennes blogg, och detta besöket ägde rum i morse. Kom just hem från Emelie och glad i hågen knappade jag in http://hockeyfruns.blogg.se (eller okej, klickade en gång på länken bland fmina avoriter) och vad händer? Bloggen finns inte kvar. Knappade (ja, bokstavligt talat knappade) mig snabbt som tusan in på hennes väns blogg och får där se att hockeyfrun har lagt ner, verkligen på riktigt lagt ner. Vem tusan ska nu underhålla mig i vardagen? Det är tråkigt. Riktigt tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Stina

Verkligen tråkigt.. jag kommer sakna allas våran hockeyfru..

Postat av: Nilsolivia

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2009-07-08 @ 09:59:52
URL: http://nilsolivia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback