Trött. Sjuk? Julpynt.

Usch jag börjar känna mig sjuk. Det är så typiskt nu när man äntligen är ledig. Har varit enormt hängig i flera dagar nu och idag är jag så trött så jag tror jag somnar sittandes snart. Men jag kan tyvärr inte gå och sova än då jag måste köra hem min gode vän Carolina till Forshaga senare ikväll, hon kommer från jobbet i Norge med Kristinehamskillarna, men hon kan inte ta sig härifrån och hem. Stackarn, så man ställer ju upp som den gode vän man är.

Idag har jag träffat underbara David och Zäta, vi fikade lite och pratade en massa. Dom sa en sak som gjorde mig så glad. Fina killar det där! Imorgon ska jag åka till mor och far och låna deras dammsugare - jag har ingen egen än, så har med andra ord inte dammsugit än (lugn jag har sopat golven och så :P), sen efter att lägenheten att fått sig ett renlighetslyft ska jag julpynta tror jag!

Tack för era fina kommentarer om min  lägenhet, kul att ni gillade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback