Slut på semestern

Då var semesterveckan snart slut. En kort men intensiv semester. Har hunnit fixa massor med bilen och snart läggs den ut till försäljning. Har även hunnit köpa mig en ny bil, min (Josephines gamla) fina pärla! Även ett besök tillbaka i Töcksfors har hunnits med och det var nog det bästa med hela semestern. Matilda och Sandra, två helt fantastiskt underbara människor som jag lärt känna på vandrarhemmet, kom hit i torsdags och hälsade på och det slutade med att jag följde med dom tillbaka. Det var två underbart mysiga dagar och jag är otroligt glad att jag följde med. Semesterveckan kunde inte ha slutat på ett bättre sätt.

Idag blir det party med brudarna. Ska bli riktigt kul faktiskt. Har varit totalt anti-fest hela dagen men nu börjar humöret komma ikapp mig.


Det är galet hur man blir ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback