Hemma igen

Yes, då var jag hemma igen då. Känns lite som om det är mitt nya tema på bloggen, att jag är hemma igen och att jag kort berättar vad som hänt under veckan. Men som sagt, nu är jag hemma igen. Trött som sjutton. Gårdagskvällen skulle ha spenderat i sängen var det tänkt, Karlstadgrabbarna åkte hem då dom var lediga idag, så jag och min käre sambo Carolina hade tänkt sova tidigt. Dock slutade det med att vi hamnade inne hos två av Kristinehamnarna - de går numera under namnen Obi-Wan Kenobi och Skorpan, och spelade TVspel till klockan två. Eller ja, spelade och spelade, jag tittade mest på och sov faktiskt. Var måttligt pigg när jag gick upp klockan tjugo över fem i morse, men man får skylla sig själv.

Tidigare på dagen fick vi även oanmält besök av en kollega som slog sig ner på vårat rum och lirade lite gitarr för oss. Han spelade massa Winnerbäck (och annat också) låtar och jag sjöng. Det var en ganska stor stund det - inte ofta jag sjunger inför folk på det där viset. Var hur som helst väldigt mysigt och vi bestämde oss för att starta en duo. Haha, det kan bli spännande.

Nu orkar jag inte blogga mer, ska kolla klart på så ska det låta, sen blir det nog att sova tidigt. Denna veckan har nog varit den bästa hittils faktiskt, det blir liksom bättre och bättre för varje dag. Det är nästan så att man inte vill åka hem.

Kommentarer
Postat av: Carro

Förlåt, skulle hört av mig mycket tidigare. Det blev ingen resa till Norge, mailade ju dig om ett reportage.. Hoppas att du har det bra där i alla fall :)

Postat av: emelie

det var nice att se dig på stan. Det blir utgång för mig idag ändå... hihi så drickan finns tyvärr inte till ditt förfogande om du behöver det. Hoppas du klarar dig ändå stumpan!

2008-04-19 @ 17:42:23
URL: http://emeliekindwall.blogg.se
Postat av: Nikolaiana

Keep up these useful pieces.

2009-11-23 @ 10:56:12
URL: http://nikolaiana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback