Back home again

Så var man hemma än en gång då. Veckan har flutit på så otroligt snabbt, det är helt sjukt. Ni fattar nog inte vilken fullträff det här är. Jag trivs med allt. Har försökt uppdatera bloggen under veckan - har numera tillgång till internet på vandrarhemmet - men inte lyckats. Det visade sig att grabbarna hade hittat till min blogg genom att googla kycklingfabrik i Norge, och nu har jag ju lite prestationsångest. Jag menar, det är ju inte vilka grabbar som helst - utan grabbarna med stort G. Haha, dom är fan helt underbara! Veckan har ialla fall bestått av jobb, vänner, film och lite köpcenter, för att sammanfatta det hela lite snabbt.

Hade förövrigt längtat efter att få mammas (eller pappas) hemlagade mat ikväll, har levt ungkarlsliv denna veckan och ätit nästan bara nudlar - grabbarna med stort G har lite dålig inverkan på mig tror jag, men då visade det sig i alla fall att mor och far hade ätit ute så jag fick en färdigrätt att värma i micron. Tack för den, kul att man är hemma.

Nu står det så ska det låta på schemat, sen blir det nog sängen. Är så trött så jag tror jag dör.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej baby ! Fan vad kul att ni ær på. Då styr vi pingst. Dessutom kommer jag hem helgen den 25 - 27 april så då får vi styra utgång igen tycker jag :D

Åh, fan vad kul att ni har det så bra. Jag blir næstan lite avis... Men ni får komma till Oslo øver en helg allihopa och hælsa på. Ær ju faktiskt inte så långt.

Puss !

Postat av: carolina

Det är mina grabbar, Vill du dela? :/

2008-04-12 @ 13:45:57
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: carolina

jag vet vad vi ska göra för att hämmnas på dippskålen...

2008-04-13 @ 11:23:07
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: k

du. kolla omdu är hemmadåra. haj

2008-04-13 @ 17:33:51
Postat av: Berntnelly

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2010-11-25 @ 14:46:09
URL: http://berntnelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback