Stressad men lycklig

Det är helt underbart vackert väder ute. Snart börjar jag skolan och nästan lika snart slutar jag. Sen blir det plugg och imorgon är jag ledig. Då blir det lite mer plugg tillsammans med min underbara syster. Hon ska hjälpa mig med det jag inte förstår/inte kan och sen fika-molkom-dejt med ingen mindre än E.Må. Vi har sagt att ingen av oss får banga, så det lär bli av. Han varnade dock för att hans minne kan svika så därför ska jag ringa och påminna honom idag. Det ska bli trevligt. Vi har faktiskt inte setts sen skolan slutade. Det är skamligt. (Som herr Kaldal så vänligt påpekade, vi har ju visst setts sen skolan slutade. Vi var ett gäng som fikade en dag för ganska så länge sen. Förlåt, my misstake)

Jag är så stressad över skolan att jag inte kan sova om nätterna. Aldrig tidigare har jag varit så "rädd" för att köra på ett prov. Jag vill verkligen klara det. Jag förstår ju, jag vet typ hur man använder allt, men ändå inte. Det känns riktigt skumt. Snart är i alla fall provet över och då har jag bara tusen saker till kvar att göra. Ja men det går nog bra. Sen har jag ju lovat att försöka hjälpa till med WPs medlemstidning också. Det vill jag verkligen göra men jag fattar inte riktigt hur jag ska hinna plugga, skriva, gå på hockey och leva.

Annars vaknade jag med en magkänsla som sa att jag var väldigt lycklig idag. Stressad men lycklig. Jag längtar tills hockeyn drar igång igen. Så har jag inte känt tidigare i år. Jag köpte mest säsongskortet för att jag vet att jag tycker att det är kul. Men nu längtar jag. Det är en annan sak som min magkänsla talar om för mig. Fan va kul!


Kommentarer
Postat av: emelie

kul att du är gladis anna! Tentan kommer gå fint för dig tror jag! Pussis


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback