Mindre blogg och mycket plugg

Jag sitter allt mindre vid datorn numera och därför blir min blogg lite lidande. Inte för att jag var världens mest effektiva bloggerska förut men nu lär det bli ännu mindre. Jag har för mycket att göra. Äntligen. Jag har blivit aktiverad igen. Men det tar på krafterna och mycket av min lediga tid går åt till att plugga eller att vara helt utslagen av trötthet.

Vi har vår första tenta snart, i fonetik, något som jag måste bli bra på för jag vill kunna svara på ett brev som jag fick när jag föddes. Från mina föräldrars fonetiklärare - skrivet med endast fonetiska tecken. Det var rätt häftigt faktiskt. Läste det härom dagen och det gick ganska bra.

Nej nu ska jag plugga vidare. (Ja, jag vet det är fredagkväll men jag har ork nu) och sen ska jag se på film. Imorgon blir det födelsedagsfirade. Min adoptivsyster Malin fyller 20 år (på söndag i och för sig). Men ändå.. Gattis godingen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Adoptivsyster :) haha!
Syns ikväll storasyster :)

Postat av: emelie

Bra anna att nån av oss ägnar tiden åt nyttogöra!

2007-09-09 @ 12:56:46
URL: http://emeliekindwall.blogg.se
Postat av: Ragnarenya

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2010-02-26 @ 11:48:57
URL: http://ragnarenya.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback