Hemmapremiären avklarad

Så var hemmapremiären avklarad. Och för första gången så var jag inte alls hockeysugen. Jag hade ett sug för några veckor sedan, men det försvann lika fort som det kom. Det var nästan lite drygt att gå dit i går men väl där var det riktigt kul. Kul att se alla och kul att känna den där känslan som man bara får på ståplats, inträngd bland massa folk, svettigt och äckligt. Ja, det är helt enkelt underbart.


Färjestad visade vart skåpet skulle stå. 7-3 blev resultatet och Mora hade ingen större chans. Christopher Heino Lindberg var attraktiv och snyggast i hallen och det var ingen hemgång utan Fabian - som lovade göra första elitseriemålet, vilket han också gjorde efter lite drygt en minut.


Så här i efterhand känns det skönt att det har börjat igen. Jag älskar det. Det är hur kul som helst faktiskt!

image241
Bilder: Privata

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det finns på bild iaf ;) så det kan du få se. hihih

Postat av: Becka

Japp... då var vi igång igen då:D Rikigt härligt!

2007-09-30 @ 22:05:07
URL: http://silentteras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback