God natt

Ibland känner mig sig verkligen så himla dum i huvudet. I dag är en sådan dag. Efter att ha suttit i flera timmar och jobbat med engelskgrammatik och fortfarande inte är kapabel att göra en enda uppgift utan att Sara förklarar vad det betyder och så vidare, ja då känner mig sig dum. Och det inte så lite heller.


Jag har kämpat och försökt. Jag har läst och letat. Slagit upp ord och frågat mamma. Nej det går inte. Jag förstår faktiskt inte. Det känns verkligen helt jävla hopplöst. Jag vill bara lägga mig ner och ge upp. Det tänker jag göra nu också, i alla fall tills i morgon. Klockan är 20.17. Jag släcker lampan och säger god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback