En sån där tråkig lista

Jag är inte så mycket för listor, men idag ska jag göra ett försök på en lista jag fann hos Angelica.

1. Om du var tvungen att byta förnamn i dag, vilket namn skulle du välja ?

Svar: Klara, för det är mitt andranamn :P

2. Har du minskat på inköp av flaskvatten typ Loka sedan debatten om det blåste upp eller fortsätter du köpa men med lite dåligt samvete?

Svar: Näpp det har jag inte gjort. Har aldrig köpt flaskvatten speciellt ofta så.

3. Om du födde en son i eftermiddag vad skulle han få heta ?

Svar: Elis

4. Vad åt du till frukost ?

Svar: Först en tallrik fil klockan nio och sen rostade mackor och te vid halv elva snåret.

5. Har någon du känner sagt upp kontakten med dig eller blivit förbannad på riktigt pga något i bloggen ?

Svar: Haha, nej det är ju ändå ingen som läser ;)

6. Idag är det söndag, vilken dag föredrar du ?

Svar: Fredag eller lördag.

7. Nu är det september, vilken årstid föredrar du ?

Svar: Sommar eller vinter. Sol och bad eller skidor i fjällen.

8. Drömmer du i färg eller svartvitt ?

Svar: Man kan bara drömma i svartvitt sägs det, så jag svarar inte färg.

9. Snusar du ?

Svar: Nej!

10. Hur mår du ?

Svar: Jo tackar som frågar ganska bra. Lite väl trött bara kanske.


Kommentarer
Postat av: Emelie

goastgoast. Men anna jag läser ju :D

Postat av: Camilla

haha äsch då! bank är väl att ta i, det räcker nog att du rånar nån på gatan ;P hehe

2007-09-11 @ 22:54:31
URL: http://camillaoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback