Grattis Sara på födelsedagen

Idag fyller världens absolut bästa storasyter 24 år. Stort, stort grattis och tack för att du finns! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Du är utan tvekan den bästa! Hoppas din dag varit/blir bra! Imorgon ska vi fira dig med pompa och ståt och jag ska dansa extra mycket ikväll för din skull.

Det blir studenttorsdag med Stina ikväll och innan det ska vi hinna med att gå på hockey. Jag är upprymd, det känns som att det kommer bli en bra kväll det här. Vi ses i partyvimmlet ikväll!

Och Carolina, lycka till på modevisningen. Ska försöka komma dit!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, inget problem! Jag har inte brattom. =) Hoppas allt är bra med dig!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback