Pyssel, mys och Party-Anna is back

Det blev pyssel igår. Var riktigt mysigt. Gjorde ett kort till Kornelia. Blev dock inte riktigt som jag hade tänkt mig men det blev lite fint i alla fall. Funderar nästa på att sätta mig idag också. Jag tror det är årstiden som gör mig såhär pysslig. Tänder ljus i hela rummet och sitter där mitt i alla. Klipper och klistar. Jag bara måste lära mig att scrappa. Det vore något för mig det.

Dagen avslutades med en hejdundrandes utgång tillsammas med världens bästa Emelie. Snackade skit och hade mysigt med Playa del Sol först, sedan blev det nöjes. Och det var dans. Idag har jag träningvärk. Ont, ont, ont. Men kul. Ack så kul. Massa folk och svettigt värre. Gick emellan och avstyrde ett bråk på dansgolvet också. (Lite stolt :P) Nu tror jag det blir pyssel. Ska i alla fall tända ljus och känna att det är söndag och att jag bara ska ligga och inte göra någonting.

Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg du har!

Postat av: Emelie

Snackade inte bara skit. Snackade lite klåda och filmjöljk också

2007-11-19 @ 11:26:33
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback