Oooont i magen

Jag har kramp i magen. Verkligen riktig kramp. Aj, aj. Hoppas det går över innan jag måste åka till skolan annars får jag nog bli hemma faktiskt. Har ändå bara en lektion man inte behöver gå på idag - översättning. Idag (redan) har jag städat. Gick upp tidigt för att städa rummet och plocka iordning i resten av huset. Så blir det damma och sugning när jag kommer hem och sen iväg på hockey. Så slipper man ha mamma i hasorna imorgon som inspekterar om allt går rätt till. Det är lite irriterande. Nej, nu ska jag äta lungfrukost framför TVn. 

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du behöver inte stressa! Jag älskar den designen jag har nu ocksa, jag vill bara förnya mig lite :) Sa ta det lugnt!

2007-11-29 @ 10:12:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback