Några ord från en pluggis

Här sitter jag och försöker bli lite klokare. Jag vet inte riktigt om det funkar. Jo lite kanske. Jag känner mig lite säkrare på det jag gör, eller ja, ibland i alla fall. Jag blir alltid så fundersam över varför jag har så mycket saker på bordet när jag pluggar, titta på högarna av papper, böcker och jag måste alltid ha flera pennor. Det är ju knappt så jag får plats själv. I dag fick även datorn vara med på ett hörn, den brukar inte ingå i mitt pluggande men nu fanns övningarna på nätet så då välkomnades den med öppna armar. Dags att forsätta nu och sen hoppa in  duschen och iväg på styrelse möte med The Wolfpack för intervjuer och dylikt. Tack för mig!
image263
Min mamma är så söt. Hon ställde ett levande ljus på bordet så att det skulle bli mysigare.



Förresten, kolla in coolaste potatisen vi fick till middag igår:

Kommentarer
Postat av: Cämil

Du är hjärtligt välkommen till mig på förfest på lördag, om du känner att det suger i partynerven! ;D


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback