Minnen...

Fick ett väldigt roligt sms alldeles nyss.
"Haha, kom just o tänka på när vi fuskade så grovt på provet me ipodarna! Fy fan vad roligt o fan va bra vi är ;D. Haha.. Där fick t1."


Bakgrunden till detta sms är när vi gick i antingen tvåan eller trean på gymnasiet, förmodligen tvåan, och vi skulle ha ett svenskaprov. Jag vet inte varför, men av någon anledning kom jag och Kornelia på att vi skulle spela in all viktig fakta på våra mp3 spelare så vi kunde lyssa under provet. Och så gjorde vi. Utan att bli påkommna. Det provet fick vi bra betyg på. T1 är förövrigt vad våran lärare som vi inte tyckte något vidare om. Och då var det ju okej att fuska.

Ja, jag säger då det. Det där hade jag helt glömt bort. Tänk va vild man var då. En sådan sak skulle jag aldrig våga göra idag. Men det är minnen kära vänner, minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback