Jag har fått en tårta

Här hemma går Lars Winnerbäck varm i högtalarna. Jag kan aldrig trötta på denna man. Snarare uppskattar jag honom mer och mer för varje gång jag lyssnar. Och den nya skivan är riktigt, riktigt bra.

Och nu till något helt annat. Min pappa är världens gulligaste pappa. Han hade köpt med mig tårta hem idag bara för att jag klarade min tenta. Han var jättestolt sa Sara. Fast han visar dock inte riktigt hur stolt han är. Men tårta, det är gulligt det. Jag blir rörd faktiskt. Tack pappa <3.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Lasse, lägga mig i sängen med min nya
flodhäst och njuta tills idol börjar.

Kommentarer
Postat av: carolina

ja.. alltså att vi har en innestående.. reincheck! (Att vi tar det någon annan gång) Grattis till tentan förresten!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback