Hockeytrött och ont i huvudet

Många mål blev det på hockeyn idag. Och det var ganska kul också. Lite långtråkigt på slutet, då var jag väldigt trött i benen efter min cykeltur till arenan idag. Sen tillråga på allt fick jag ju cykla hem också och då började det regna. Det gör det alltid när jag cyklar hem från hockeyn. Typiskt. Nu är det snart Scrubs, sen blir det sova och det länge, så länge att den tryckande huvudvärk jag har nu försvinner för gott.

That scent of yours, I just can't get enough.


Kommentarer
Postat av: Becka

Haha du glömde bort "apdansen" (om det nu heter så;) vi kallar den det iallafall) Eftersom du inte tänker följa med imorgon så måste väl jag hålla ställningarna då, annars vet man ju inte vad som kan hända;) Ring mig imorgon! puss på dig


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback