En prioritera-det-tråkiga-dag

Ibland måste man verkligen prioritera dom tråkiga sakerna som måste göras. Idag är en sådan dag. Jag hade sett framemot att umgås med min kära mor och bara ha trevligt, men så insåg jag att jag måste läsa en tråkig bok som ska vara klar nästa veckan.

Fick även tacka nej till fika. Blev uppringd först av Peder och ca trettio sekunder senare av Erik som ville att jag skulle komma och fika. Men nej fick jag säga. Erik och Peder är the best fika-buddies in the world och det bär emot att säga nej till dom. Idag är det lite synd om mig.

Kommentarer
Postat av: P.

Men åhh, vi saknade dig.
Men vi måste fika innan du far.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback