And the winner is...

Yes. Då var det dags. Tävlingen är avslutad och vinnare är:

Emelie som tävlade mig namnet Kompis och Wilma som tävlade med namnet Wilma.
Jag kommer alltså att kalla min fina flodhäst för Kompis i förnamn, Wima i andranamn och Moll i efternamn.

Motiveringen då. Ja, jag vet inte riktigt om jag har någon motivering. Jag föll helt enkelt för namnet Kompis. Det är gulligt. Tack vare det namnet får jag ju alltid ha min Kompis brevid mig eller med mig i den mån jag orkar bära på det lilla schabraket. Och Wilma, ja det valde jag helt enkelt för att jag tyckte det var så gulligt att Wilma som är snart fyra år tyckte att jag skulle döpa den efter henne och sen är det ju ett fint namn också. Helen, du måste berätta för Wilma att flodhästen nu har fått ett namn efter henne :)



Så låt mig presentera:


 


Kompis Wilma Moll

Ja det var väl kanske det konstigaste jag har gjort på bloggen. Men kul har det varit. Tack alla för de bra namnen. Nu ska jag och Kompis snart mysa och kolla på Scrubs.

God natt!

Kommentarer
Postat av: carolina

Jag skulle vilja överklaga beslutet..?

Postat av: Hilajn

Hi hi hi. Sätter W framför datorn efter dagis idag så får hon själv läsa vad den heter. Sitt eget namn känner hon igen... :D Vet inte riktigt hur hon tänkte, hon tyckte den va söt. Hon tycker nog att hon själv är söt...

2007-11-15 @ 09:56:36
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: sara

fy fan. jag är så besviken.

2007-11-15 @ 12:14:25
Postat av: emelie

Men jag är inte besviken. hihi!! Bra val Anna!:):) Stolt jag blir. Hälsa Kompis! Pussi

2007-11-15 @ 14:57:24
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback