Eurovision en besvikelse

Eurovision song contest blev lite av en besvikelse. Jag kan dock inte skylla på bidragen detta år. Utan enbart mig själv.
Ladda till tusen efter en ganska långtråkig eftermiddag slog jag mig ner i sängen med mina nästintill perfekta kladdkaka. Luuks stämma strömmar ut ur högtalarna och snart börjat låt ett. Reflekterar inte så mycket över denna utan väntar med spänning på resten.
Låt två börjar och avslutas. Låt tre börjar och sen minns jag inget med. Jag somnar. Vaknar igen lagom till att låten som var innan The Ark slutar och håller mig nu vaken för att se resten av bidragen. Jag klarar av att se Ark som faktiskt var lite av en besvikelse. Jag tycker inte att Ola gjorde sin röst rättvisa, han sjöng inte så där bra som han faktiskt kan.
Ja hur som helst, glad och nöjd sätter jag mig lite bekvämare för resten av bidragen. Japp, några minuter senare har jag somnat igen och vaknar mitt i röstningen. Det var ju inte så kul för mig att se det när jag hade missat alla bidrag så det blev bara att gå och sova igen. Skönt var det dock. Men snacka om besvikelse.

I dag ska jag sätta mig och kolla på alla bidrag så jag kan ha nått att komma med när alla disskuterar dem framöver.

Kommentarer
Postat av: Edvardbettina

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback