Skumparty

Jag är 20 år men har fortfarande barnasinnet kvar.
Det var en skumstudsmatta men även en skum studsmatta. Vi, jag och mina grannar hoppade studsmatta och kom på den brillianta idén: Ja, vi tar en hink och häller massa diskmedel i botten och sen häller vi på vatten så blir det ju skum. Och ja, skum det blev det. Och halt! Vi hoppade, flög, studsade men framförallt ramlade. Men oj så kul vi hade.
Bildbevis kommer och förmodligen en film också.

Ett hett tips inför sommarens varma dagar. Ni som har studsmatta, hoppa med vattenspridare under eller slangen i handen, svalkade och kul. Eller, ha skum på. Hur kul som helst.
Ja jag vet, jag är ett barn.
image184 


Kommentarer
Postat av: Helen

Ser verkligen ut att vara kul:D

Postat av: Emelie

det måste ni göra om så jag kan joina juuu! hihihi puss på dig greger från pär

2007-06-20 @ 21:02:42
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback