No more Molkoms folkhögskola

Skolan är slut. Många fina minnen. Många fina vänner. TACK för ett bra år!

Som på ett bananskal halkade man in på Molkoms folkhögskola och journalistlinjen. Många bra och snygga tidningar och arbeten. Många trevliga och roliga dagar tillsammans. Verkligen ett minne för livet.
Ett år där allt knöts samman med en bal. Fina kläder, middag och dans. Samt en riktigt rolig fest. Träffade en massa nytt folk, sådär sista dagen. Synd att man inte stötte på dem lite tidigare. Det var prat, det var sång och det var bara allmänt kul.

Jag kommer nog faktiskt sakna skolan lite. Det är lite vemodigt. Vi hade det ju så bra. Underbara lärare och klasskamrater. Ja, ett mycket fint år.

Du gjorde ett stort intryck på mig idag och stal en stor bit av mitt hjärta. Jag önskar dig all lycka för det är du värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback