Hej hej sommar

En åsik om årets sommarlovsmorgon. Himlar så kasst. Riktigt, riktigt dåligt. En kille som sitter i en husvagn. Som till råga på allt pratar skånska. Jag har egentligen ingenting emot skånska men just denna kille har ett sånt hysterikst sätt. Man blir trött bara av att se honom. Nej, inget för mig. Dessutom visar dom bara Blue water high, det bästa programmet, måndag, tisdag och onsdag. Typiskt. Jag som var vaken idag. Tilläggas bör kanske att det programmet inte är så himla bra det heller.

Jag säger nej till hej hej sommar, men hej till sommaren.


Kommentarer
Postat av: Becka

Haha Anna... Jag vet, han är så hemsk! Det värsta är nästan att han pratar med de där äckliga sniglarna hela tiden. Men vet du om en sak? vi kanske har växt ifrån det där programmet för läge sedan, och det är därför vi inte tycker det är bra;) fundera på den:) puss

Postat av: P.

Alla tv-kritiker verkar älska Nic. Men jag följer de där sniglarna, det är min favoritbit i programmet.

2007-06-29 @ 00:52:42
URL: http://journaliststudent.blogg.se/
Postat av: Narsraines

I really enjoyed my visit. A great site

2007-12-27 @ 22:02:57
URL: http://narsraines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback