Hemma från Avesta

Nu är jag hemma igen. Har haft ett par trevliga dagar i Avesta. Idas 20-års fest var hur kul som helst. Och det var jättekul att träffa Ida igen. Synd bara att det inte blev lite fler dagar och att det inte var lite finare väder, samt att vi var så trötta. Men jag hade kul ändå.
Det bästa var tipspromenaden som jag och Emma vann :) Vi var helt enkelt bäst och det känns bra att jag vet så mycket om Ida efter ganska så kort tid. Det bästa nummer två var att min värmländska dialekt gjorde en dundersuccé.
Och Ida du behöver inte oroa dig, jag har inte blivit avskräckt från din familj, snarare fått mersmak. Jag vill gärna komma tillbaka igen.

Idag kommer Malin hit. Hon ska sova här och vi ska laga god mat. Det ska bli ugnsstekt färskpotatis och grillad kyckling. Mums. Ska bli kul och träffa henne. Det var faktiskt länge sen och ändå bor vi inte alls långt ifrån varandra.
Nu ser jag fram emot en natt i min egen säng. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback