Det här är bra

Måns Zelmerlöw. Jag säger bara: Måns Zelmerlöw.
Okej, jag vet. Det börjar bli nördvarning på mig. Jag har ju till och med en idolbild på honom vid sängen. Fast det är ju bara för att jag fått den av honom. Då kan jag ju inte slänga den. Eller hur?

Jo hur som helst. Det jag ville ha sagt var i alla fall att:
lyssna på det här. Killen kan sjunga. Det här är en underbar version av Cara Mia. Det ryser ta mej sjutton i mig. Jävlar va bra det är.

Länken verkar inte funka men jag har inte tid att fixa det nu. Vill ni höra så kolla i nyhetsmorgonsarkiv bland musiken. Där finns det.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha.. skönt å höra att det är nån mer som bara avgudar den mannen, vilken röst, vilken entertainer å bäst av all; suget i blicken.... =) var tvungen att kolla in sången på nyhetsmorgon ja med,nu när ja såg ditt inlägg..
det var trevligt å träffas förresten, så man vet vem det är ida pratar om från molkom.. kram

Postat av: micke

Woooho :) jag har träffat måns :)

2007-07-12 @ 13:47:29
URL: http://mickegfx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback