2006 års citat.

Telefonen ringer klockan 04.20 och i andra änden hörs:
"Jag har gått hela kvällen med gylfen öppen"

Jag vet inte riktigt varför men jag finner detta ganska roande. Det bara är så. Det är roande. Man ska ha kul på andras bekostnad. Punkt!

2006 var ett bra år, dock med alldeles för mycket sjukdom. Många nya och underbara vänner och bekanta fanns under året. Endel gamla tog åter ett kliv in i mitt liv.  Jag tror jag älskar 2006, men inte lika mycket som jag älskar sommaren 2005. Nej, inget slår den sommaren.

2007 kunde skålats in på ett roligare sätt, men jag är ändå ganska nöjd att jag firade på detta sätt. Middag med släkten. Att festa på nyår känns lite överskattat. Alla bara dricker på tok för mycket.
2007 kunde även ha börjat på ett bättre sätt. Många missöden redan första dagen. I min förtvivlan utbrister jag:
"2007 är bara skit" och får det kloka svaret tillbaka "Se det så här, det kan ju bara bli bättre"

Ja, 2007 kan bara bli bättre och nu blickar jag frammåt. Idag blir det resa till stugan och fjällen med mina vänner. Jag älskar Särna och jag älskar att vara i Särna. Det finns inget ställe i hela världen jag trivs så bra på som där. Inget ställe där jag slappnar av lika mycket. Det här ska bli underbart!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, klart du gillar Särna, det ligger ju i Dalarna!! =p


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback