Val av yrke med brev på posten

Ibland blir det verkligen inte som man tänkt sig. Det är något vi alla får uppleva flera gånger här i livet. Några kanske lite fler gånger än andra. Därav mitt eget ordspråk och motto: Planera inte så mycket. Det blir ändå inte som man har tänkt sig. Ta dagen som den kommer istället.

Gårdagen var bland annat en besvikelse men senare också en av de roligaste kvällarna på länge. Massa, massa roliga människor. Det kom fram en glad och käck norrman och sa att jag hade snyggast glasögon ikväll. Schyssta bananer dom är ju nya till och med. Min Pär aka. Emelie är goast och sötast och Fredda får priset som årets bästa taxiverksamhet.

Angående att inte planera så mycket, det är precis vad jag har gjort. Jag har inte ägnat mitt yrkesval en enda tanke och igår kom det till mig som ett brev på posten. Jag och Camilla gick en kolla-läget-runda på Nöjes igår och på ett bord låg en liten vit tablett. Knaaaark tyckte vi och tog den med oss. Sen försökte vi sälja den till alla vi träffade. Det gick bra faktiskt. Många ville köpa den för en ganska stor summa pengar. Så där har vi vår framtida yrkesbana, inom knark-koncernen. Lyckan är stor här hos mig. Nu ska jag bara berätta för mamma och pappa. Jag är säker på att dom blir glada för min skull. Dom har alltid sagt att jag ska vara öppen för nya förslag och följa mitt hjärta.

Nu ska Anja åka snart. GO SWEDEN och ANJA PÄRSSON!


H u g z y .


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är så stolt över dig!! Min lilla syster - knarklangare!! åååh!! :)

Postat av: Carolina

Men sötis, ångrar lite att jag inte följde med faktiskt... men man ska aldrig ångra något har jag lärt mig! vi tar en kväll framöver då vi äger nöjes istället tycker jag! :)

2007-02-11 @ 18:25:17
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Konradlejla

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2010-02-24 @ 13:14:25
URL: http://konradlejla.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback