Jobbig dag med gott slut och två presenter

Uha. Idag har varit en riktigt hemsk dag. Jag har inte känt mig på topp och på detta har jag fått dragits med en dammallergi hela dagen (jag måste nog sluta städa, någon annan får göra det. Eller så får jag helt enkelt städa varje dag. Men usch va tråkigt.) Tårarna har bränt bakom ögonen hela dagen och jag vet inte alls varför. Nu känns det dock mycket bättre. Och imorgon kommer det förmodligen kännas ännu bättre då sista tentan är klar. Då har jag en pytteuppgift kvar att göra och sen är det klar. No more Engelska. Aldrig. Never.

Idag har min pappa varit världens snällaste och gett mig två saker. (Nej, han måste inte köpa min kärlek, den har han ändå ;P) Jag fick ett nytt schampo och ett par nya fårskinnstofflor idag, som tack för hjälpen med städning och handling. Tofflorna värmer just nu mina fötter och schampot har jag nyss tvättat håret med. Det doftar ljuvligt. Det var barnängens, pärlglans jag fick. Har hört mycket positivt om det och tänkte att jag skulle testa. Kanske återkommer med en recension. Nu blir det hårblåsning och sen sängen om jag ska orka tentera (säger man så?) imorgon.

Kommentarer
Postat av: Fredda

Ja det heter Tentera!
kan jag få låna dina tofflor?

2007-12-15 @ 17:27:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback