Universitet, Engelska och Hello Kitty

Idag gjorde jag min första dag på Universitetet. Går i samma klass som Jenny, vi gick tillsammans i Molkom för er som inte vet. Det var kul. Jag läser Engelska A förresten. Tror inte jag nämt tidigare att jag tänkte läsa det. Får se om jag går klart eller om jag kanske får tag på ett jobb så jag kan arbeta istället.

Jag gick en sväng på stan och köpte mig en kalender idag efter skolan, så jag kan skriva upp när jag börjar och slutar osv. Det blev en röd, hello kitty kalender. Dom har ju slutat tillverka Mary-Kate och Ashley kalendern så nu fick jag finna mig en ny. Även syster och Sofie har en lika dan. Den är fin och kul.
26307-237

Söt va?

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Ursöt! Gillar den stoppröda färgen. :)

Postat av: Helen

Supersöt och läcker färg!

2007-08-29 @ 11:17:34
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Ida Ohlsson

Åh vilken underbar kalender! :D Vart köpte du den?
Svara gärna till min mejl :)

2007-09-17 @ 22:11:13
URL: http://idaohlsson.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback