The love we share makes us the same.

Det svenska idol har faktiskt hittat en hel del stjärnor. Må hända att Ola, kanske mer känd som Idol-Ola eller Ola Svensson, inte är den bästa av dem. Men lyssna på den här låten och kolla på den här videon. Alltså jag blir kär. Jag tycker det är vackert. Han sjunger faktiskt bra. Han ser bra ut, det är ju inte fy skam det. Videon är rätt snyggt filmad och tanken bakom låten är nästan det finaste.

På Olas hemsida står det bland annat om låten: "En personlig seger för Ola, som varit med och skrivit både text och musik. Texten handlar om och är skriven till Olas två bröder som är adoptivbarn från El Salvador." Det är så fint. Jag blir nästan rörd. Och jag är inte någon av hans adoptivbröder. Jag kan bara tänka mig hur det ska kännas för dem. Jag finner nästan inte ord. Jag tycker det är så fint.

Ola - Brothers

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ska be dig om en till tjänst, men gör det bara om du har tid och lust. min klocka på bloggen visar fel tid. OM du vill byta den?? Ta vilken du vill isf. Jag har ingen aning om hur man gör :S
Kram!

Postat av: Angelica Lindvall

Fin låt men Ola var inte lika fager som han brukar vara.

2007-08-13 @ 21:13:39
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback