Ett ord från Norge

Hej hopp.
Nu ær jag framme i Norge. Det var lite bøkigt att ta sig hit, men jag lyckades. blev dock lurad av en surgubbe på stationen. Men jag ær så smart så det løste sig ændå.
Nu har jag registrerat min CV hos manpower och ska gå ner till Joanna som ska færga håret. spænnande værre det. Vi får se hur hon blir.
Det var riktigt kul att få træffa henne igen ialla fall. var grymt længe sen.

Jaja, ett tråkigt litet livstecken från mig. Ha det gøtt dær hemma. Joanna hælsar tillbaka till alla som hælsat.

Kommentarer
Postat av: Sara o Mamma

bra att du är smart. Där ser du att du klarade det på egen hand. Du behöver inte oss.
Häls Jo!
Kram

Postat av: Camilla

Jag ska hålla tummarna för att jobber bara rullar in på löpande band. :D Vi hörs och ses när du kommer hem!

2007-08-15 @ 17:42:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback