A new jacket

Engelska och ännu mer engelska. I've got bats in the belfry and I'm stuck between a rock and a hard place together with a magpie. Ja, det är väl det jag har lärt mig den här veckan. Kanske lite mer. Det är ganska kul faktiskt men inte riktigt som jag hade tänkt mig. Vi är tre personer som gick på Molkoms Folkhögskola förra året i vår klass. Det är lite ballt faktiskt.

Hösten är här och den har givit mig en förkylning, som inte direkt blivit bättre av att jag inte haft någon jacka att ha på mig. Idag köpte jag mig en ny. Det blev en sådan
här. Och ja jag vet, halva karlstad och även halva Sverige kommer att ha den jackan, men det skiter jag i för jag tycker den är fin.

Nu ska jag vila bort min förkylnings-huvudvärk.


Kommentarer
Postat av: Becka

Bra val Anna! En riktigt snygg jacka :)

Postat av: Lottis

Du är utmanad....(läs min blogg för detaljer)
Kram kram

2007-08-31 @ 11:24:29
URL: http://charlotta.brohede.se
Postat av: Ida

Ahaaaa! Så du har börjat på universitetet!? Det har undgått mig. Men nu vet jag!:) Vad kul!:)

2007-09-02 @ 23:19:04
URL: http://jazzflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback