Framtidsplaner

Nu börjar den där framtidsångesten komma krypande. Sitter och disskuterar lite framtid med Henrik via msn. Vi kom fram till ett mycket bra beslut. Om hur vår framtid skulle se ut. 

Annimoll säger:
Men jag funderar på att kanske börja hänga med dom där fräscha
killarna som sitter på parkbänkar i stan du vet..
Samba? säger:
öj, vi kan kanske fixa en gemensam parkbänk då?
Annimoll säger:
absolut! låter toppen det!


Yeah, folks. Thats it. Där kan ni hitta mig när min utbildning är klar. Någon gång efter den första juni.


Kommentarer
Postat av: Carolina

tack! jagjobbar inte.. :/ hur går skolan? Oj, jäklar... hur kändes det då? var du på exakt samma ställe? :O

Postat av: Carolina

JA men varför inte? jag ska in en snabbis imorgon.. men då ska jag gå med mamma så en annan dag kanske? ;D

2007-04-10 @ 12:49:52
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback