Förkyld eller dödsjuk anka i liten pöl?

Mitt huvud är tungt. Min näsa är fylld med snor. Jag hostar så lungorna snart hoppar ut. Jag tror det kallas förkylning men det kan mycket väl vara någon sjukdom med dödlig utgång.  Jag har lite sömnbrist också. Kanske kan bidra. Jag vet inte. Det är inte mycket jag vet faktiskt. Nästan ingenting. Ibland känner jag mig verkligen dum. Alla andra i min omgivning är så himla smarta. Själv sitter jag här som en anka i en liten pöl. Men som någon sa en gång i en film. Hellre en anka i en liten pöl än en anka i ett stort hav.
Ensam. Vilsen. Liten. Bortkommen och dum. Så borde det kännas att vara en liten anka i ett stort hav. Ni fattar vad jag vill ha sagt va? Jasså inte? Helt säkra? Nej, jag förstår inte själv. Jag är bara uttråkad och plitar ner massa tecken för att ha något att göra.
Tack för er tid. Nu borde jag göra något vettigt. Äta kanske?


Kommentarer
Postat av: Gustavhege

Big tnks for interesting and useful site!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback