Mos-Sara först ut att lämna Idol

Mos-Sara, mer känd som Idol-Sara blev alltså först ut att lämna tävligen efter en ganska svag insats igår. Det var lite tråkigt!
Jag tycker att Sara är en duktig sångerska, men tyvärr har hon inte den rösten som krävs för att komma längre i Idol. Hon har en lite för späd stämma som inte riktigt står sig i alla olika teman och gengrer som kommer att genomföras.
Det var kul att Mos-Sara lyckades komma såhär långt och vi höll tummarna för dig och tänkte på "singel sången" du sjöng för oss en gång tillsammans med Oskar.
L y c k a   t i l l   S a r a!

26307-71
Foto: Daniel Ohlsson / TV4

Min gissning blir förövrigt att Markus tar hem hela skiten.
 Killen har rösten, utstrålningen och så den där mystiska sexigheten som Khisti pratade om igår!
Jag gillar faktiskt de flesta av Idolerna, men snälla ut med Natalie!! Jag tål henne inte!
BLÄÄ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback