Kärlek till en kändis

Jag är fortfarande kär i Sebastian och jag har helt ändrar uppfattning, det är inte alls onödigt at bli kär i en kändis. Det är snarare lättare än att vara kär i någon annan.

Tre skäl att bli kär i en kändis.
1. Du behöver inte oroa dig för om känslorna är besvarade, det vet du att dom inte är.
2. Du blir inte sårad av honom/henne.
3. Du behöver inte göra dig iordning ifall du skulle springa på honom/henne ute någonstans.

Ja, jag tycker faktiskt att det är bra att vara kär i en kändis. Jag ska aldrig sluta med det. Jag ska leva ensam, slippa oroa mig över om mina känslor är besvarade och aldrig behöva göra mig iordning när jag går utanför dörren. Det spelar ju ingen roll om jag träffar någon, jag är ju redan kär och inte intresserad av någon annan.
WORD!

Somliga kan kalla det olycklig kärlek. Men nej! Jag håller inte med. Jag är inte olycklig, i alla fall är jag inte olycklig av den andledningen att jag är kär i Sebastin, det må vara av många andra orsaker i sådana fall.
Tänk en gång innan du bestämmer dig för att tycka om en kille/tjej. När du väl bestämmt dig, tänk en gång till!

Lite bilder på Sebastian från konserten i LLA.
26307-52

Tryck på bilderna för att se dem i stort. (För er puckon som inte fattat det)


(Det må vara viss ironi i detta inlägg. Men bara viss ironi!)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ironi... pyttsan! Du ÄR kär i Sebastian.

Postat av: Anna

Angelica: Maybe! Men som sagt. Jag förespråkar ju kärlek till en kändis, så det vore ju inte så konstigt. Tänk så lätt allt skulle vara! :P Förresten, jag skrev att det kan vara skrivet med viss ironi. Alltså behöver inte delen om att jag är kär i Sebastian vara ironi utan någon annan del. Detdu!

2006-09-06 @ 11:20:10
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: Anette

Veldig bra! Er helt enig med deg. Tenk så mye enklere ting hadde vært!! Man slipper å tenke på at man må se så bra ut når man forlater huset om morgenen! Man er jo allerede forelsket og behøver ikke tenke på noe annet!! *thihi*

*sukk*... den kjærligheten...

2006-09-06 @ 11:24:59
URL: http://annymu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback