Per Ledin - Spelaren med stor käft och stort hjärta

Hjärta och vilja - det är Per Ledin!

Ledin

Per Ledin är killen du älskar att hata och älskar att älska.
Man hatar honom när han spelar i motståndarlaget men älskar honom när han spelar i sitt eget lag. Men jag ska säga att efter den tiden Per har gjort i Färjestad kommer jag aldrig kunna hata honom. Han har ett stort hjärta för klubben och en otrolig vilja att kämpa på - match efter match. Han uppmanar klacken att sjunga vidare och visar gång på gång sin uppskattning genom att åka fram till ståplats och slå klubban i plexiglaset. Han må inte vara den bästa hockeyspelaren i elitserien men jag skulle ändå vilja ranka honom som en av de bästa. Han är stor Per Ledin!  Han är ju väldigt charmig också, alla minns väl
tjockis-incidenten från slutspelet förra säsongen. "Råttet är mågat". Så underbart!  Jag försvarar inte vad han sa, men jag tycker ändå att det är så klockrent. "Ööh tjockis!" Han kunde verkligen inte komma på något bättre. Och Per som till och med väger mer än Salo.

Per Ledin en stor hockeyspelare i mina ögon.
En kille jag beundrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback