Äppelbild

Höstbild
Nwt håller en tävling, där man ska skicka in sin bästa höstbild. Jag tänkte skicka in den här.  Jag är riktigt stolt över den här bilden, jag måste erkänna det. Den är otroligt bra!

Äpple

Jag hade lite tråkigt på lektionen så jag satt och lekte i photoshop och gjorde allt förutom äpplet nästan helt svartvitt.
Ja ni ser ju själva!

Äpple2

Här har jag gjort bilden helt svartvit och ändrat färgen på äpplet till röd.

Äpple3

Färgbilden med rött äpple..

Äpple4

(Okej nu börjar det bli tjatigt med äppelbilder. Jag ger mig!)
Funderar på att skicka en den till lite andra tävlingar också.
Få se hur det blir med den saken.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är så jäkla grym! Skicka in till lunar-tävlingen också!!

Postat av: Carolina

Fan vad bra du är :D röda äpplet ser ju orginal ut!? och angående håret.. tycker du blont? kan ej bestämma mig men det lutar åt det.. Jag jobbar på pictura.. eller egentligen så är det ett mindre företag som ägs av pictura men jag minns inte vad det heter ;P skolan går bra?

2006-10-24 @ 19:21:10
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback