Utmanad att bekänna

Angelica har utmanat mig med en pinsam anekdot!

Första fyllan: Skolavslutningen i ettan på gymnasiet.
Snyggaste hångel: Utan tvekan, Niklaz!
Yngsta respektive äldsta hångel: Yngsta är 89:a och äldsta är 83:a
Har jag hånglat med flera personer under en 24 timmarsperiod? Ja, tyvärr.
Vad är jag nöjd med i mitt utseende? Hmm, jag gillar mina ögon och min mun. Sen har jag ju en rätt snygg mage också. Haha.
En detalj i andras utseende som attraherar mig: Ögonen ananars helheten.
Har jag någonsin ljugit för att få ngn i säng? Näe.
Strippat för någon? Det vettetusan. Nej det har jag nog inte.

Stoppat upp behån någon gång? Nej, faktiskt inte. Eller jo fan, det gjorde väl alla när man var jätte liten.
Snattat? Ja på konsum och jag blev påkommen. Det var bland det värsta som hänt hittils i mit liv.
Har jag moonat? Jajjemen!

Nu utmanar jag Emelie, Malin och Carolina!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Snattare där.. ;) Tufft att du vågade anta utmaningen! Way to go Anna-Klara!

Postat av: Klibbe-Klabbe

Bra!

Postat av: Arnealbertine

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2009-03-30 @ 10:39:08
URL: http://arnealbertine.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback