Namnbyte.

Jag ska byta namn.

Jag har länge funderat på att byta namn, från Anna till Klara, men eftersom jag har levt hela mitt liv med namnet Anna kommer det säkerligen bli både svårt att kalla mig vid ett helt nytt namn och  att bli kallad för ett helt nytt namn. Därför gör jag en kompromiss. Anna-Klara.

Jag sitter här med papprena i min hand, nu ska de bara fyllas i och sen skickas in. Jag är nästan helt säkert på att detta kommer genomföras, men jag ska i alla fall ge det några dagar så familjen också får säga sitt. Pappa är eld och lågor, han har alltid velat att jag ska heta Anna-Klara. Mamma bara sjunger en psalm så fort det kommer på tal och ser allmänt konstig ut.
Fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: Knelija

ÅH NOW..då äru ju ingen ännibannäni längre =(.. BUHU! men Klara är vackert de med :) Puss sötis

2006-11-23 @ 14:23:34
Postat av: Micke Gustavsson

=)

Postat av: Sara-Maria

Njaa.. Det vette tusan.. Men om det ar det du vill sa.. Fast jag kommer nog alltid kalla dig for anna iaf! Puss

2006-12-03 @ 09:12:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback